woensdag 11 mei 2011

Afscheidsfeest 25 april 2011

We hebben een meer dan enorm fantastisch afscheidsfeest gehad op 2e Paasdag. Wat hebben Monique en ik er van genoten. Het weer was fantastisch, de tuin in Sneek was fantastisch en de band ISIS, Marja en Karen, was fantastisch en natuurlijk zeker ook alle aanwezige vrienden en familie waren fantastisch. De sfeer was echt heel ontspannen waardoor we er ook allemaal zo enorm van hebben genoten. Families die elkaar niet kenden, maakte allemaal niets uit, het verliep helemaal goed. Optredens van verschillende mensen ook super leuk, en soms geheel onverwacht ook hahaha. Te gek.
Ik laat vooral wat foto's zien om de sfeer mee te krijgen, meer is er ook niet over te zeggen volgens mij:


Ook het camera team van Ik Vertrek was er natuurlijk bij, hebben we eerlijk gezegd amper gemerkt. Een afscheidsfeest waar we nog steeds met enorm veel plezier op terugkijken. Dragen we lekker met ons mee, en zullen we zeker enorm koesteren in Zweden!

Hej da,

M&M

2 opmerkingen:

  1. Leuk M&M om de foto's te kijken. Een mooie herinnering zo'n feest. Ooit zullen we het zien in Ik vertrek. Lijkt me erg leuk. Succes weer verder. Groetjes Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijgen we wel te horen wanneer jullie bekende Zweden worden? Kan ik de hele familie mobiliseren om naar jullie ervaringen te kijken. Groeten Anna Marie! (En Ben en kinderen)

    BeantwoordenVerwijderen